تحولات لبنان و فلسطین

حزب الله لبنان، پیام شهید سید حسن نصرالله دبیرکل فقید این جنبش خطاب به رزمندگان مقاومت در یکی از رزمایش‌هایشان را منتشر کرد.

پیام شهید سید حسن نصرالله به رزمندگان مقاومت در یکی از رزمایش‌های حزب الله

پیام شهید نصرالله خطاب به رزمندگان در این رزمایش به شرح زیر است:

برادران شرافتمند مجاهد و مقاوم

السلام علیکم ورحمة الله وبرکاته

خطاب به اندیشه‌های روشن، قلب‌های مؤمن و بازوان جوانمرد و قوی‌تان می‌گویم که ما بعد از خداوند – سبحانه و تعالی – برای دفاع از ملت، کشور، ارزش‌ها و کرامتتان و این سرزمین مقدس و مبارک و این ملت شریف و همه دستاوردهای خون‌های شهدا که قبل از ما به دیدار پروردگارشان شتافته‌اند، به شما و حضور، ایمان و جهادتان امید داریم.

شهید نصرالله می افزاید: خداوند به شما، تلاش‌هایتان، فعالیت‌هایتان و شب‌زنده‌داری‌تان و خستگی کشیدنتان برکت بدهد و از خداوند – سبحانه و تعالی – می خواهم که از شما قبول کند و همواره شما را مدافع کشور، شرافتمندان و دین زمینه‌ساز این سرزمین برای برپایی عدالت الهی وعده داده شده قرار دهد.

«سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان، در حمله جنایتکارانه عصر جمعه ششم مهر جاری به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسید.

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: سرور مقاومت، بنده صالح، به عنوان شهیدی بزرگ، رهبری شجاع، دلاور، مؤمنی حکیم، بصیر به قافله جاویدان شهدا پیوسته است. سید حسن نصرالله به شهدای بزرگی ملحق شد که حدود ۳۰ سال آنها را به سمت پیروزی رهبری کرد.

این بیانیه افزود: سید در سال ۱۹۹۲ جانشین سیدالشهدای مقاومت شد و مقاومت را در آزادسازی سال ۲۰۰۰ و سپس سال ۲۰۰۶ و سایر نبردهای افتخار تا نبرد پشتیبانی از فلسطین، غزه و ملت مظلوم فلسطین رهبری کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.